Выполняется запрос
Європейська Економічна Палата Торгівлі, Комерції та Промисловості в Україні
Українська Русский English
Відкритий реєстр
Сертифікація в Європі
Нотаріальні послуги
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Вхід для членів EEIG
Яким шляхом має йти Україна?
Євроінтеграції
Митний союз
Нейтралітет
26.09.2013
Станіслав Григорський: "Бюджетне фінансування на організацію національних експозицій вважаємо доцільним і обов'язковим"

 

26 вересня в газеті “Урядовий кур’єр” вийшла стаття під назвою “На закордонні виставки замало коштів” (автор статті журналіст Вікторія Ковальова), яка присвячена бюджетному фінансуванню участі України у міжнародних виставкових заходах.

 

Важливі тези статті:

 

Наша країна потребує розроблення нової моделі підтримки товаровиробників для участі в міжнародних ярмаркових заходах.

 

У 2012 році Мінекономрозвитку забезпечило роботу національних експозицій України у п’яти міжнародних виставково-ярмаркових заходах за кордоном. Зокрема це виставки в Німеччині, Казахстані, Туреччині, Кореї, Хорватії. Втім, через проблеми з наповненням держбюджету їх стає все менше. Приміром, цього року наша країна, вперше за останні 19 років, не брала участі в головному виставковому заході — «Ганновер Мессе» (Німеччина), де представлено понад 70 провідних країн світу.

 

Внаслідок зменшення «виставкової» діяльності страждають малі та середні компанії, які прагнуть взяти в ній участь, але не мають можливості через брак коштів. Якщо великі підприємства на кшталт публічного акціонерного товариства «Мотор Січ» можуть обійтися без державної підтримки, то менші компанії собі дозволити цього не можуть. Адже середня вартість оренди площ тієї ж «Ганновер Мессе» — 450 євро за квадратний метр.

 

Надію прихильники виставок покладають на нову модель підтримки вітчизняних товаровиробників для представлення їхньої продукції й участі в міжнародних виставково-ярмаркових заходах в Україні. За інформацією Торгово-промислової палати України, такий документ нині спільно розробляють Міністерство економічного розвитку і торгівлі, Міністерство закордонних справ разом із ТПП України. На жаль, суті цієї моделі не уточнили.

 

Але доки серйозні документи готують, до міжнародних заходів, які Україна ігнорувати не може, фахівці відносять всесвітні виставки, що проходять раз на п’ять років. Наступна всесвітня виставка Експо «Нагодувати планету» відбудеться 2015 року в Мілані (Італія). Її тема підходить Україні як провідному виробнику продовольства для посилення позицій на зовнішніх ринках.

 

КОМПЕТЕНТНО

 

Станіслав ГРИГОРСЬКИЙ,

президент Європейської економічної палати торгівлі, комерції і Промисловості (EEIG) в Україні:

— Бюджетне фінансування на організацію національних експозицій вважаємо доцільним і обов'язковим. З огляду на його обмеженість є сенс ретельніше підходити до вибору виставкових заходів: краще взяти участь у меншій кількості виставок, але гідно. Якщо Україна сама не просуватиме власні економічні інтереси, конкуренти за нас це робити точно не будуть. А зусилля навіть великих підприємств без державної підтримки будуть менш ефективними для таких компаній, а значить — і для України.

 

 

Повний текст статті:

http://ukurier.gov.ua/uk/articles/na-zakordonni-vistavki-zamalo-koshtiv/

Service for non-residents
Аналітика
31.07.2015
Економічні тренди світу в 2015 - 2016 рр.: Індія >>
08.05.2015
Економічні тренди світу в 2015 році: прогноз. Китай >>
30.04.2015
Економічні тренди світу в 2015 році: прогноз. США >>
Дивіться нас на YouTube
ЗМІ про нас
27.02.2015
Інтерв'ю Олени Григорської на телебаченні Швейцарського банку Інтерв'ю Олени Григорської на телебаченні Швейцарського банку >>
27.02.2015
Інтерв'ю Івана Бунтова на телебаченні Швейцарського банку Інтерв'ю Івана Бунтова на телебаченні Швейцарського банку >>
18.02.2014
Спільна ініціатива компанії ТендерПро та Європейської Економічної Палати >>
Facebook
 
Європейська Економічна Палата Торгівлі, Комерції та Промисловості EEIG Членство Сертифікація Правовий центр Аналітичний центр Партнери Контакти Корисна інформація Мапа сайту
 
Grand IT